my sweetheart

Thursday, October 18, 2012

this ain't supposed to happen

Currently dah rajin exercise twice a week,main badminton actually. And since dah rajin exercise nie,I found myself macam dah kurang nafsu nak makan lagi. And I always had my meal in a very small portion tapi sometimes tak boleh lawan nafsu makan jugak kan kalau makanan sedap dah terhidang di depan mata and it delicious. And yes,I very much different now with my shape macam dah ada yang sedikit mengecil daripada kebiasaannya. Adakah bermaksud yang saya dah kurus and about to come back to my M size?

Well,boleh dikatakan I am determined untuk kurus because baju-baju lama dah tak boleh muat and I feel ugly being a fat woman. And mana nak cari booth to sell them,means like macam event yang purposely orang pergi during the weekends? Please anyone let me know because trust me,unused baju I not that bad pun and ada yang I bought it tapi tak pakai and some of them still have the tags on. Haha,membazir kan and lucky me my mother don't read my blog so she wouldn't know about this unless you tell her. 

Last night,when I just finished watching Looper with my man and went back to home,a car suddenly macam himpit us on the road. Can you imagined macamana I mengelabah dalam kereta menjerit macam orang gila when I actually not pun. This is not our first time or my first,dah banyak kali orang try nak himpit and tukar lane without signal betul0betul depan our car and made us macam berhenti mengejut atas highway yang busy tu. So,I was like bukak tingkap and menjerit pada kereta yang nak himpit kitaorang sangat tu,'tengok side mirror please'. I know that was not an appropriate action to do tapi biasala,orang kalau dah panic attack like that boleh berfikir dengan waras lagi ke? You tell me.

P/s : A date with Miss Maria Elena Zarul this Saturday STYLING SESSION AT TESCO MUTIARA DAMANSARA 2PM!! Awesome!

P/s/s : Part time tutor at Enopi Putra Heights start tonight,wish me luck! 

No comments: