my sweetheart

Thursday, August 9, 2012

fall from a tree

 
Jejaka idaman hati para wanita. Teruja tak nak baca? Okay,hari nie nak bercerita mengenai jejaka pilihan hati,ciri-ciri nya. Mestilah ciri-ciri saya tak vogue macam awak sekalian,tapi ini saya punya pilihan. So,korang pun boleh share dekat sini jugak. 

Antaranya :

1. Saya tak mendambakan lelaki handsome macam David Beckham atau sangat trendy macam Awal Ashaari,haip itu Scha punya. Hehe. Cuma biarlah seorang yang kemas dan smart pada pandangan mata saya supaya saya tak malu atau segan bila orang sekeliling melihat dia. Biar bersih,bukankah bersih itu dituntut dalam Islam? Jangan menjadi seorang yang pengotor kerana Allah S.W.T benci umat-Nya yang pengotor. Sebagai manusia sendiri pun mesti korang macam geli kan nak dekat dengan manusia yang pengotor. So,jaga kebersihan diri dulu barulah sesuai nak mengingatkan orang sekeliling terutamanya ahli keluarga,pakwezz dan husben.


 2. Bila dah berkahwin,mampu menyediakan kemudahan dan keselesaan dalam kehidupan kami,mampu menyediakan saya kereta untuk bergerak dan rumah untuk berteduh. Kalau boleh,saya ingin memulakan hidup baru berdua,barulah thrill. Nie duduk rumah mertua,tak merasa la nak bagi suami makan maggi je sekali sekala. Masa nie nak tau perangai sebenar husben tu macam mana orangnya,pengotor ke,suka bangun lambat ke,kentut bersepah ke,malas mandi dan macam-macam lagi.


 3. Cahaya mata yang comel dan bermata biru (sila baling batu sekarang). Kahwin dengan lelaki bermata hitam takkan dapat anak bermata biru melainkan . . . . sila sambung ayat. Bila dah hidup bersama,cahaya mata haruslah menjadi keutamaan dalam perhubungan. p/s : saya nak anak bermata biru!


Korang boleh share dengan saya jugak apa ciri-ciri lelaki/pakwezz/husben anda. Jangan risau,saya takkan tackle mereka :)

No comments: