my sweetheart

Saturday, March 26, 2011

mana perginya lelaki itu?

mana perginya lelaki yang cakap dia sanggup buat apa je untuk aku? mana perginya sang pria yang selalu cakap dia akan lindungi aku dari segala bahaya? mana perginya lelaki yang selalu ada bila aku seru nama dia? mana perginya lelaki yang takkan mengalah atau mengeluh kesakitan bila aku pukul dia untuk lepaskan geram aku? mana perginya lelaki yang selalu ada disamping aku walaupun aku da selalu sakitkan hati dia? adakah aku takkan dapat lelaki macam nie atau ini jelah yang terakhir?

kau dah cukup beruntung sebab ada dia dalam hidup kau,apa lagi yang kau nak?

aku mahukan lelaki yang buat aku rasa aku perlukan dia tapi bila dia ada disamping aku,aku buat endah tak endah je dengan dia.

mana ada lelaki yang akan tahan dengan semua kehendak dan kemahuan kau tu?

ada,aku pasti lelaki yang aku nak tu wujud dalam dunia nie,aku pasti.

kalau aku cakap orang tu tak wujud?

takkan,dia mesti wujud sebab aku tau dia memang tercipta untuk aku dan aku tau aku akan dapatkan lelaki tu satu hari nanti,sebab aku da tinggalkan jejak untuk dia datang cari aku kat sini.

semoga berjaya

aku tak perlukan itu. aku cuma perlukan lelaki yang sempurna pada mata orang lain tapi takkan pernah sempurna pada mata aku kerana aku juga tidak sempurna pada mata dia. biar kekurangan kami saling melengkapi untuk satu sama lain. aku nak kekurangan aku nie akan nampak cantik pada mata dia.


p/s : apa yang bermain di kepalaku sejak akhir-akhir nie

amal ismail

No comments: